Re: [llg-members] ko sidju la by py fy ky

On Thu, Jan 19, 2006 at 12:04:09AM -0800, Robin Lee Powell wrote:
> la baupla fuzykamni cu nitcu do .e'o sai
[vimcu]
> .i mi mutce pacna lo nu do sidju

.i .u'u sai mi tolmorji le traji vajni pagbu .i .ai sai mi ba'e
pleji do lo nu sidju

.i sa'e nu'e ro do mi pleji ro sidju re no merko rupnu ro nu xamgu
je mulno finti pa pagbu be by fy kei ca le bavlamji djedji be li pa
bi no va'i di'e .i da'i le sidju cu cpedu le jdini mi pu lo nu
cfagau kei gi'e mo'u finti ca le djedi be li ci no poi bavlamji le
nu cpedu

.i ke'u mi mutce pacna lo nu do sidju

.i mu'o mi'e camgusmis

--
http://www.digitalkingdom.org/~rlpowell/ *** http://www.lojban.org/
Reason #237 To Learn Lojban: "Homonyms: Their Grate!"