Re: [bpfk] broda be ba brode

i tu'e
mi nelci lo ka sampu no'u lo si'o go la tag zo ku li'erla'i gi la tag cu sumsmi kei ije lo 2 e 3 moi cu na'e sarcu lo se go'i
i va'o lo nu zo jo'au noi ku'i na'e ca'irselzau cu se pilno kei lo nu sarxe lo purci cu no'e vajni ija'ebo lo 2 moi cu na'e sarcu
i mi ba'a stogau la maltufa ku noi sarxe lo purci ku'o ije ji'a la lojban.coders.grup cu kakne lo nu stogau lo purci gerna poi gau se cmene lu'e lo xo'e moi
tu'u

i mi va'o tugni la guskant lo nu lo sampu va'o vajni i ei ma'a ctuca ta'i ma lo nintadni
i pe'i da'i na barda nabmi fa lo nu da poi rirci co'u gendra i sei incala sisi a'o cu'i ca lo balvi lo zmadu be fi lo ka prane ja vlipa cu se stidi (to i ku'i ji'a e'acai ba'e ca ca'o casnu toi)