Re: [bpfk] broda be ba brode

la gleki pu cusku di'e

    xu do zanru tu'a zoi gerna.

    term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti /
    KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*

    .gerna .i do simlu lo ka go'i

    .i ca ku la xalbo cu to'e zanru .i la gleki zo'u mi na djuno lo du'u
    ri mo kau .i la .xorxes. nu'o jungau ma'a lo du'u ri jinvi ma kau .i
    la me zo'e cu simlu lo ka no'e birti .i la durka pu cenba lo ka
    jinvi ma kau kei ja'e lo nu ca zanru .i ro drata cu simlu lo ka zanru

    .i .e'o lo nu'o piksku cu pu'i piksku

i y ba'e mi na birti i lo javni ku mi'u cu simlu fi mi fe lo ka pluja i
ku'i mi ca fliba lo ka jimpe lo du'u makau se stidi ma kau

i xu curmi lo nu lo'u i broda be ba brode i co'e le'u gendra

.i ka'e pilno la'e http://guskant.github.io/gerna_cipra/camxes_lonubrOdababrOde1.html lo cipra

.i lo'u broda be ba brode le'u co'u gendra

i ku'i ca'e mi ca'o zanru ja tolzanru no srana i ai mi ca'o catlu i ei
ganai lo drata cu jdice gi mi co'a pilno

.i'a

~~~mi'e la selpa'i