Re: [bpfk] broda be ba brode

mi ckire la .guskant. lo ka gau ce'u frili ro da fa lo ka djuno lo du'u ma kau ba'o ja ca'o se casnu

.i la .guskant. pu cusku «lu
ni'o 1 mai
lo'u {lo nu broda CU ba brode} le'u
zoi peg
-term_1 <- sumti / ( !gek (tag / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible
free*) ) / termset / NA_clause KU_clause free*
+term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti /
KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause KU_clause free*
peg
(to po'o jmina zoizoi !selbri zoi i ku'i de'u zo'u stika tu'a la termset
poi sarxe la'o zoi
https://github.com/lojban/ilmentufa/commit/6a9616eb78122ae7aab5322c42551f114a4ac6ed#diff-531b6d22173bce5dd9d4e988fdf84377
zoi i ta'o ru'e pe'i pu lo nu byfy mo'u casnu zoizoi tag !selbri zoi kei
la camxes cu .ei na'e te jmina zoizoi !selbri zoi i ku'i xu mo'u casnu toi)
li'u» .i ri zo'u

ĭa lo nuncasnu na mulno .i pu simlu fi mi fe lo ka mulno .i ku'i mu'a la xalbo co'a mutce lo ka pante .i je so'u drata co'a xusra lo du'u ri co'a ja ca'o na birti lo du'u xu kau xamgu .i mi na'e nelci lo nu pante ba'e *ba* lo nu ro da cmicu'a .i ku'i .i'a pante .i .ei za'o casnu

.i la .guskant. pu cusku «lu
ni'o 2 mai
lo'u {broda be ba KU brode}, {lo pe ba KU broda} le'u
ni'o 3 mai
lo'u {ga broda ba KU gi brode} le'u
ni'oni'o
i krinu lo nu mi zanru lo 1 moi gi'e tolzau lo 2 e 3 moi kei fa la'e di'e
i tu'e
mi nelci lo ka sampu no'u lo si'o go la tag zo ku li'erla'i gi la tag cu
sumsmi kei ije lo 2 e 3 moi cu na'e sarcu lo se go'i
li'u» .i ri zo'u

mi tugni .i lo nu pa javni ku noi sampu cu jai banzu lo nu jimpe lo du'u la .tag. cu tarti ma kau cu melbi mi .i ku'i na ku ke po'o lo nu melbi fa lo nu pa da javni cu krinu lo nu mi zanru lo pa moi gi'e na'e zanru lo re moi je lo ci moi .i krinu fa ke ji'a lo nu lo pa moi javni cu se jalge lo nu la .tag. cu tarti lo poi'i mi jinvi lo du'u ke'a mapti lo zanrarna .i ba'a va'o lo nu da'i lo jbobau cu rarbau cu tarti lo simsa fa la .tag. (to va'i ga'a mi mapti lo remna menli toi) .i ja'o re da krinu lo nu mi nelci lo pa moi javni je nai lo re ja ci moi

~~~mi'e la selpa'i