Re: [bpfk] Re: .ei pei lo jatna cu se krali lo ka cmicu'a

mi na'e jimpe lo du'u ki'u ma kau da'i lo BPFK jatna cu bilga lo ka na cmicu'a
.i pe'i pei lo jatna na cmima BPFK

.i va'o lo nu rau da cmima zo'u lo nu lo jatna cu cmicu'a na banzu lo nu lo jalge be lo nu cmicu'a cu me lo se djica be lo jatna .i ma nabmi da'i gi'e se rinka lo nu lo se jinvi be lo jatna cu menre lo te kanji be lo nu cmicu'a kei jalge

mi'e la .ilmen. mu'o

pu za lo djedi be li re la solpa'i di'e cusku
la .guskant. cu cusku «lu