[bpfk] «lu mi broda fa do li'u»

coi ro do

ni'o ze'u ku lo jbopre cu kucli lo ka smuni da'i lu mi broda fa do li'u mu'a .i so'o smuni pu'i jai se stidi .i .ai mi cusku lo liste be lo ka'e smuni mapti

ni'o lu mi broda fa do zo'u tu'e

• .i da'i smudu'i lu mi si do broda li'u
• .i da'i smudu'i lu mi .e do broda li'u
• .i da'i smudu'i lu mi ju'e do broda li'u
• .i da'i smudu'i lu mi no'u do broda li'u
• .i da'i smudu'i lu mi po'u do broda li'u
• .i da'i smucau
• .i da'i lo du'u ma kau smuni na se djuno ja se jdice

tu'u

ni'o do jinvi ma lo nu pa da poi me lo bi'u nai ka'e smuni zo'u da'i sai BPFK catni zukti'i fi lo ka da smuni fi ce'u

mi'e la .ilmen. mu'o