Re: [bpfk] lo nu la .peg. zei gerna cu basti la .iak. zei gerna

lo nu lo ti nunsnu ke samxa'a porsi cu barda ja'e lo nu nandu fa lo ka kanji lo se cmicu'a cu mukti lo ka stidi lo nu pilno lo cmicu'a ciste pe la .gugl. lo nu frili fa lo ka djuno lo du'u ma kau jalge lo nu cmicu'a

.i mi zbasu lo cmicu'a korbipe poi se judri ti ↓

https://docs.google.com/forms/d/1GS35gvOYm4rFIlToGwjHxiNtkzytyzmTS7qUChqOSOE/viewform

.i ka'e cfila fa lo nu si'au na ka'e djuno lo du'u ma kau cmicu'a .i ku'i ro da ka'e cmicu'a su'e pa roi .i pe'i pei xlali fa lo nu lo na cmima be BPFK ka'e cmicu'a .i va'o ro da lo cmicu'a cu nitcu lo ka jbobau tcidu certu raunzu

.i xu do jinvi lo du'u mapti lo dei nu cmicu'a ku gi'e nutli raunzu .i .e'o jinvi cusku

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o la xalbo di'e pu ciska
.i mi ji'a zanru tu'a la .camxes.peg.