Re: [bpfk] lo nu la .peg. zei gerna cu basti la .iak. zei gerna

.ai mi za'u re'u dunda lo judri

https://docs.google.com/forms/d/1GS35gvOYm4rFIlToGwjHxiNtkzytyzmTS7qUChqOSOE/viewform

.i .e'o lo nu'o cmicu'a cu pu'i cmicu'a
.i ji'a .e'o ro da pe lo cmicu'a ciste zo'u do lo du'u da'i su'o de da cfila ga nai facki gi jai gau djuno fai mi
.i ji'a va'o lo nu ga do na jimpe su'o lo preti gi lo korbipe na mansa curmi lo nu do ka'e smusku lo se jinvi be do zo'u .e'o jungau

.i lo na cmima be BPFK ka'e cmicu'a .i ku'i pe'i no da nabmi la'e di'u .i lo nu cmicu'a cu se sarcu lo nu facki tu'a lo .urli ta'i lo ka tcidu lo BPFK mriste kei gi'e tolylazni lo ka tcidu fi lo cmicu'a papri kei gi'e jimpe lo nandu ke jbobau jufra poi pagbu .i la'a julne pe'a raunzu ĭe nai pei

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o la .ilmen. di'e pu zi cusku
ŭa .u'a mi facki lo du'u da .e ma kau tadji lo ka curmi lo nu lo pu cmicu'a cu cenba lo ka cmicu'a ma kau .i mi pu fliba lo ka facki ku ki'u la'a lo nu na'e raunzu lo ni selsau lo korbipe

.i .e'u do troci lo ka cnegau lo me do moi .i mi pu cipyzu'e tu'a lo me mi moi .i je si'au zabna .akti

mi'e la .ilmen. mu'o