Re: [bpfk] lo nu la .peg. zei gerna cu basti la .iak. zei gerna

ŭa .u'a mi facki lo du'u da .e ma kau tadji lo ka curmi lo nu lo pu cmicu'a cu cenba lo ka cmicu'a ma kau .i mi pu fliba lo ka facki ku ki'u la'a lo nu na'e raunzu lo ni selsau lo korbipe

.i .e'u do troci lo ka cnegau lo me do moi .i mi pu cipyzu'e tu'a lo me mi moi .i je si'au zabna .akti

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o ca lo cabdei la .ilmen. di'e pu cusku
je'e .i ca ti lo preti poi mu moi zo'u prosa fa «lu
BPFK kajde fi lo du'u ki'u lo se ruble be PEG mu'a na ku ro da poi jbobau jufra gi'e gendra fi lo ca'irselzau zo'u lo tricu cartu be lo stura be da ku ku poi la se favgau cu cupra cu mulno lo ka mapti lo smuni stura pe da
li'u»

.i .i'e pei da'i «lu ki'u lo se ruble be PEG mu'a li'u» se basti «lu ki'u lo jai se ruble be PEG mu'a ku noi lo nu na kakne tu'a la ka zunle krefu cu mupli zo'u li'u»

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o la .guskant. di'e pu ciska