Re: [bpfk] ma ka'e bridi

zo brisni zo'u
$x_1$ sinxa lo bridi be la'e $x_2$ bei la'e $x_3$
i $x_2$ selbrisni ije $x_3$ terbrisni i srana zo {bridi} e zo {sinxa}

i ma mupli lo ka brisni e lo ka se brisni e lo ka te brisni
i ti'e lu mi broda la alis li'u brisni
ije pei lu broda li'u se brisni

i ku'i lo te brisni cu mo
i ji'a lo te bridi cu mo
i xu mi ce'o la alis va'o te bridi ije'i zo mi ce'o lu alis li'u te bridi

lo'ai  ije'i zo mi ce'o lu alis li'u te bridi
sa'ai ije'i zo mi ce'o lu la alis li'u te bridi
le'ai

i ji'a xu zo ce'o ji zo jo'u mapti