Re: [bpfk] lo se kuspe be lo smuni be zo na kuku joi lo smuni be lu na go'i li'u

au lo se jinvi be la xorxes be'o noi se judri zoizoi
https://mw.lojban.org/papri/scope_of_na
zoi joi lo se jinvi be mi be'o noi se judri zoizoi
https://mw.lojban.org/papri/na_go'i
zoi
cu catni se jinvi

[li'o]

i e'o casnu gi'e cmicu'a

ro lo re se stidi zo'u mi zanru .i je'u lo me lu na go'i li'u moi cu tolsarxe so'i pu se cusku .i ku'i vajmau sai fi mi fa lo nu dzajdika fa lo ka jufra gi'e na ka'e se smuju'o .i ta'o ki'e dicra be lo nu lo kamni cu cando