Re: [bpfk] lo se kuspe be lo smuni be zo na kuku joi lo smuni be lu na go'i li'u

Le mardi 28 juin 2016 22:40:38 UTC, selpa'i a écrit :
la .guskant. pu cusku di'e
> au lo se jinvi be la xorxes be'o noi se judri zoizoi
> https://mw.lojban.org/papri/scope_of_na

li'a mi tugni

> zoi joi lo se jinvi be mi be'o noi se judri zoizoi
> https://mw.lojban.org/papri/na_go'i
> i e'o casnu gi'e cmicu'a

da'i va'o lo vo moi zo'u ma smuni «lu xu na broda .i ja'a go'i li'u»

‹ja'a› frica lo ka tarti ma kau

~~~mi'e la selpa'i

i va'o lo vo moi mi djica lo nu zo na zo ja'a dunli lo ka tarti ma kau
i sa'u nai la'e di'e sarxe simxu
i tu'e

te di'o lu « xu na (ku) broda i na go'i » li'u
te di'o lu « xu na (ku) broda i ja'a go'i » li'u

tu'u

i ga nai da'i zo na zo ja'a frica lo ka tarti ma kau
gi nabmi fa lo simsa be tu'a zo na be'o
noi du'u ji kau gi vimcu ro zo na gi vimcu zo na poi krasi gi vimcu zo na poi selbri tcita

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipaxa