Re: [bpfk] Re: zo ‹ri›

On 21/09/2016 13:16, guskant wrote:

Le mardi 20 septembre 2016 14:03:28 UTC, Ilmen a écrit :

coi ro do

.i .e'u casnu zo ‹ri› fa ma'a

https://mw.lojban.org/papri/BPFK_Section:_Anaphoric_Pro-sumti#cmavo:_ri_.28KOhA5.29

.i lo cacklu smuvelcki be zo ‹ri› cu nibli lo du'u zo ‹ri› krati lo sumti poi se krati lo sumsni poi mulno gi'e traji lo ka lidne jibni .i ru'a nibli lo du'u «lu xu lo ractu cu se viska la rijykre doi ri (ku sa'a) li'u» zo'u zo ‹ri› krati lo ractu .e nai la rijykre .i da'i sarcu fa lo nu gau ragve zo ‹ku› fa lo cmene sumsni fi zo ‹ri› kei lo nu ri ja'a krati la rijykre ĭe pei

.i mi jo'u la solpa'i jo'u la ŭakci pu za lo jeftu be li so'u cu casnu zo ‹ri› .i mi pu stidi lo du'u javni lo ka se krati zo ‹ri› kei fa ba'e di'e

.i zo ‹ri› goi ko'i krati lo se krati be lo sumsni poi ge ke'a traji lo ka lidne jibni ko'i gi ko'i na pagbu lo smuni stura be ke'a

(to lo zifma'o ja zifyjufpau ka'e fulta pe'a lo midju be lo sumsni fau nai lo nu pagbu lo smuni stura be ri .i mu'a «lu lo pendo ŭa ku gleki li'u» zo'u zo ‹ŭa› na sarcu tu'a lo smuni pe «lu lo pendo ku li'u» gi'e va'i na pinfu pe'a ri toi)

.i pe'i da'i mapti lo nu da'i smudra fa «lu jundi xu fa la rijykre doi ri li'u» .e «lu ca lo cabdei mi penmi la rijykre (to ri slabu xu do toi) li'u» .e lo simsa vu'o noi ke'a zo'u za'a dai lo sumsni pe «lu la rijykre li'u» ca lo nu zo ‹ri› tolcanci cu na'e mulno ki'u lo nu zo ‹ku› na zvati .i ŭa pei

.i .a'o lo mi se stidi cu jmifrili .i .e'o va'o lo nu na go'i cu jungau mi fa do

no'i do'o ma jinvi

mu'o re'i mi'e la .ilmen.

jo'au zantufa xi papipaxa

i la'e lo zifyjufpau ka'eku je ke naroroi ke'e bartu lo ke smuni stura ke'e be lo vanbi lerpoi

i mu'a lu
lo nalzerfu'e ia cu se sfasa lo turni
li'u
cu se smuni lo du'u {
lo cusku cu krici lo du'u zu'i nalzerfu'e kei ije zu'i se sfasa lo turni noi jinvi lo du'u zu'i zerfu'e
}

i si'a lo cmene ka'e se jbini lo zifyjufpau
i mu'a lu
la da'i suzan ca mipri xabju la mo'i ga'u solri tedi'o la nu'orlins
li'u
ka'e se smuni lo du'u lo se cmene be lu da'i suzan li'u ca mipri xabju la mo'i ga'u solri tedi'o la nu'orlins
i va'i lo cusku cu ru'i te cmene zu'i lu da'i suzan li'u ije ku'i zu'i se cmene lo drata lo truci'e
i si'a lu la suzan da'i KU li'u co'e

i ji'a mu'a
lu ci'oi uak.uak do'u tumla li'u ja lu tumla ci'oi uak.uak li'u ka'e cmene lo zdile panka ja muzga ja drata to zoizoi
zoi i lu uak.uak li'u psikomim gi'e se smuni lo si'o zdile joi pacna joi gleki toi

i lo di'u mupli cu na romei lo ka'e lojbo jufra
i xu ro do djica lo nu fanta lo nu lo jbobau cu se pagbu lo di'u smuni stura

i ganai da'i go'i gi tu'e
zu'u lo nu lo se sinxa be zo ri cu lacri lo gerna stura cu na fanta lo nu lu lo nalzerfu'e ia KU li'u na smudu'i lu lo nalzerfu'e KU li'u
i zu'unai lo nu lo se sinxa be zo ri cu lacri lo smuni stura cu rinka lo nu lo lojbo jufra cu jdika lo ka vrici lo smuni stura
tu'u

i ganai da'i na go'a gi tu'e
zu'u lo nu lo se sinxa be zo ri cu lacri lo gerna stura cu na rinka lo nu ambigu
i zu'unai lo nu lo se sinxa be zo ri cu lacri lo smuni stura cu rinka lo nu lo se sinxa be zo ri cu ambigu
tu'u

i ja'o mi zmanei lo nu {
tedi'o lu xu lo ractu cu se viska la rijykre doi ri KU li'u zo'u
lu rijykre doi ri li'u cu cmene zu'i ije zo ri sinxa no da
}
i si'a mi zmanei lo nu {
tedi'o lu lo gerku cu nurgau lo mensi i lo mamta doi ri ku gleki li'u
zo ri sinxa lo mensi
ije tedi'o lu lo gerku cu nurgau lo mensi i lo mamta ku doi ri gleki li'u
zo ri sinxa lo mamta
}

i pei

je'e sai ki'e jinvi cusku

.i mi pu na pensi lo nu da'i lo zifyjufpau pe zo doi ja zo sei ja zo to ja zo to'i ka'e pagbu lo cmene sumsni .i ku'i va'o lo nu do jinvi lo du'u .inda lo ka pagbu cu .i'anmo fa mi

mu'o mi'e la .ilmen.