Re: [bpfk] ma ka'e sumti

Le vendredi 13 avril 2018 14:19:16 UTC, la gleki a écrit :

Le jeudi 12 avril 2018 18:25:49 UTC, Ilmen a écrit :

> i ku'i lo gimste zo'u lo bridi cu se cusku gi'a zilsku
> i je ku'i nai lo gimste zo'u lo sumti cu zilsku
>
> .i pei lo sumti cu cmima lo te bridi ije lo sumsni cu zilsku

.i go'i ie

i ienai lo sumti cu cmima lo terbrisni ni'i lo nu tedi'o lo catni jbogligimste cu ciksi fo la'e zoizoi (x1 and x2 are text) zoi

i mi pu zu galfi lo te tamgau be zo sumti bei tedi'o la jbojbovlaste fi'o judri zoizoi  http://jbovlaste.lojban.org/dict/sumti zoi
i ja'e bo zo sumti cu se tamgau fi lu
x_1 lo terbrisni be x_2 cu cmima gi'e me x_3 moi
li'u
fau lo nu ciksi fo lo du'u
x_1 e x_2 sinxa i x_3 namcu gi'a jarco lo ka se cuntu lo bridi
kei
i ku'i la xorxes pu lo nu mi co'e cu tamgau fi lo drata noi ca ji'a jinga lo me mi moi fo lo xymyly dymp

mi'e la guskant jo'au zantufa

.i te di'o lo catni jbogligimste pu ciksi zo bridi fo la'e zoizoi. x1 (text).zoi
.i babo ku'i bypyfyky. galfi
.i caku cizra tcini falo nu ge lo bridi na zilsku gi lo sumti cu zilsku
.i sera'a lo gerna ku cizra mixre sa'e
.i ia lo sumti na ka'e pagbu ja nenri pe'a lo bridi

i va'o lo nu cusku lo se du'u lo sumti lo terbrisni jenai lo terbri cu cmima zo'u no da cizra

i byfy pu zu dragau lo te tamgau be zo bridi i ba'e se ki'u bo zoizoi predicate relationship zoi se smuni lo se sinxa jenai lo sinxa to'eseki'unai lo nu pagbu zoizoi x1 (text) zoi ije ma'i cylyly ji'a cu te smuni zo bridi ge lo sinxa gi lo se sinxa

i si'anai ma'i lo catni gimste lo sumti cu sinxa ije ma'i cylyly ji'a go'i
i ja'o zoi zoi argument zoi po'e lo te tamgau be zo sumti cu se smuni lo sinxa ki'unai lo nu su'a zoi zoi argument zoi se smuni ge va'o zu'i lo sinxa gi va'o na'e zu'i lo se sinxa
i va'i zoizoi argument zoi po'e lo catni jboglivlaste cu dunli zoizoi argument terms zoi sei e'u ko viska lo se judri be zoizoi http://www.glottopedia.org/index.php/Argument zoi

i mi'e la guskant jo'au zantufa

.i la'o gy.formal grammar.gy. pe la'o zoi.
http://lojban.org/publications/cll/cll_v1.1_xhtml-section-chunks/chapter-grammars.html
.zoi.
zo'u ge zoi gy. selbri.gy. gi zoi gy.sumti.gy. cu se pilno

i da'i cizra falo nu lo sumti joi lo selbri cu mixre