Re: [jbosnu] di'a selsku

la xod cusku di'e

ni'o mi puzi pensi lu mi djica le nu jibri li'u .i ku'i la'e di'u na gerna
nibli va'o le nu pilno zoi gy. job .gy .i ku'i mapti bau la lojban.

i cafne fa le nu lo valsi fa'u valsi xe fanva be fi lo bangu bei fo lo drata cu fliba le nu drani i la lojban joi la gliban na se steci la'e di'u

ni'o ju'a va'o le nu pilno la lojban. ku ma'a zukte fi le ka smuni denmi
pe'i

i mi troci le nu ge drani pilno gi smuni benji i pe'i mi na zukte fi le nu le smuni cu frica le smuni poi mi ka'e cusku bau lo drata bangu i ba'a la lojban cu fadni le ka cusku vlipa kei lei bangu

co'o mi'e xorxes