xa'unro'a

no'i di'a fadni .i ze'i dargu bisli .i mi la djunas. benji levo'e
te briju fu lei masno .i cizra blabi tumla .i cedra cnino .i murse
pensi .i djedi ciska li nopanopanopa le vecnu vreji .i nunvecnu
so'umei .u'enairu'e .i mi skami norsisku .i djedi .i co'a nicte .i
kanla tatpi .u'enaisai .i klama le te briju drata .i pleji citka
.ibabo zdani .i'o .i sipna .u'a ni'o tifydje .i clira cikna
.u'anairu'e .i .ei velkla nu cikre .i klama le cikre fu no bisli
.u'e .i le cikre cu cfagau le spofu .ibabo zukte .uecai .i ze'u na
zukte .i mi na pilno le zukte poi karcycrakemjisygaurba'e .i
nancyjbi claxu cai .i sutra klama le karce cipra stuzi noi ciska
dei vi ke'a .i gleki . ba'e cnino mu'o