Re: [jbosnu] ju'i xorxes ne lo djica

On Wed, 10 Apr 2002, Jorge Llambias wrote:

> la xod cusku di'e

> i cinri fa le do sidbo be le ka menli kanro

ro da poi mi ma'i birti da zo'u mi ba'o cusku da .i va'i le ka ce'u menli
kanro cu pabdu'i le kamracli

> i ue i xu le nu mi racli gi'e djica de gi'enai troci tu'a de cu
> sarxe ko'a i mi na jimpe le do logji

sarxe gi'o birti tu'a le fliba .i zukte ci'e le fatci

> i do pu cusku lo ruble je tolckini jetnu
> i mi spuda la'e di'u le nu te pinka la'e di'u

mi ca'o casnu le si'o le kamracli cu na nibli le kamfenki .i mi cusku le
logji selni'i .i ku'i do ca'o toljundi

.i ke'u ca'e lo kamracli cu du lo kamtolfenki .i ku'i ganai do toltugni gi
ko spuda le si'o da joi de zasti

> i xu vajni fa le nu mulno fa le nu mi nafxu'a i mi za'o nafxu'a

.i ku'i ganai da'i do co'u nafxu'a pu'o le mu'e mi co'u casnu gi mi
naldrani ri'a le du'u cada ge do tugni gi mi darlu .iseni'ibo sa'ecai mi
casnu le do mubnafxu'a po'o

> i xu do junri i zo ma cu preti valsi

va'i lo'u ma kau le'u dunli maxi0 .i va'i do na birti maxi1

> i go'i va'o le nu do te vamji le mi se jinvi

.ei mi facki

> i za'o cizra ("Are you sure of having denied it so that therefore
> it was not always and everywhere true?" What are you asking?)

.oisai gau ma le selsnu jufra ba'o tolcanci

".i ku'i za'apei do ba'o natfe seni'i le du'u ko'a na ze'e ve'e jetnu"

.i ba'o basti

".i ku'i ju'opei do ba'o natfe seni'i le du'u ko'a na ze'e ve'e jetnu"

.i ke'u ganai do naltugni gi le naljetnu cu cumki

--
"You know, it's a funny thing, every one of the bastards that are out for
legalizing marijuana is Jewish. What the Christ is the matter with the