Re: [jbosnu] zu'o casnu zo xoi

Jorge Llambias wrote:

la xod cusku di'e

>.i su'odada'o nabmi fi le si'o zo re'u basti zo xoi

i pe'i noda pu stidi le du'u zo re'u basti zo xoi

>.i paunai ma smuni
>"du'e xoi" goi ko'a .i ganai broda cei zo xoi dunli zo re'u gi le du'u
>du'eda fasnu kei smuni ko'a .i ganai na broda gi du'e jei fasnu

i mi pu stidi le du'u pilno lu pidu'eroi li'u le nu basti
lu du'e xoi li'u

ganai la'e zo du'e cu dukse gi la'e lu pidu'e li'u cu toldukse

--
"In Nederlands, homosexuality is treated the same way as
heterosexuality. In what Islamic country does this happen?" -- Pim Fortuyn