Re: [jbosnu] Re: New poll for jbosnu

la djorden cusku di'e

> i le pamoi cu se smuni le du'u mi toltugni fi le nu cliva
> i le remoi cu se smuni le du'u ca'a na cliva
> i li'a frica

.ienai mi na tugni

i ja'o do jinvi le du'u do tugni

.i le pamoi jufra cu se smuni ledu'u mi toltugni
fi zo'e .a zi'o .a de poi mu'i le tcini cu jdice

i le fasnu poi se skicu be le se tcita jufra cu traji le ka lakne i lu ienai li'u tcita le jufra i va'o le nu le te toltugni na srana le cabna jufra kei ko pilno lo drata jufra i mu'a lu ienai i mi na tugni li'u

> i ca le nu do cusku lu ienai stali
> li'u kei do toltugni fi ma

la'e di'u poi mi cusku ke'a .i lo tertugni cu na vajni lu .ienai
li'u .i le smuni be lo tertugni cu fancu le tcini poi se pilno .i
caku tu'a le tcini cu stidi ledu'u le sidbo poi le liste cu bilga
lenu cliva la ia'us. cu tertugni

i li'a mi do frica le ka jimpe le du'u pilno lu ienai li'u makau

> i ku'i mi ca'a djica le nu stali i mi na toltugni fi le nu
> stali i mi toltugni fi le nu cliva i mi spuda ma

.i li'a do spuda lu .ienai stali li'u mu'i lenu do djica lenu stali

i cizra i pe'i lu ienai [cliva] i stali li'u se djica

to ku'i mi na'eka'e jimpe ledu'u mu'i makau do djica lenu stali toi

i mu'i le nu mi tcidu so'o na'e lojbo liste i mi zmanei le du'u piro lei liste poi mi tcidu cu jmaji pada

mu'o mi'e xorxes

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com