Subject: xa'unro'a xireno

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Thu, 06 Apr 2000 14:05:11 PDT

(translation follows)

co'a cinmo ledu'u lenu mi karce bevri litru kei lenu mi karcytro
litru kei zmadu leka slabu je fadni keikukeikukuzo'o.oiba'uru'e
.i to'u le velkla to'e funca bemi cu se krefu .i le to remoi toi
cikre vecnu cu cusku tu'a re kilto bele rupnu .iji'a calenu mi
klama ko'agoi le karce te jbera kei ko'a facki ledu'u lemi
karcytro karda za'o se xaksu .iseni'ibo mi bilga co cpedu le
drata ke prebei karce .ije karda zukte vile drata .i mi tatpi .iji'aji'a 
reroi bilga co cpedu balenu mi ka'e klama .i bebna
fagri pagre cinmo ni'o balvi .i ba'e ca'aku mi gunro .i za'a
la'edi'e ranxi .i le pu karda pixra bemi cu jarco lenu mibypre
ca lepa djedi poi mi sezycatra jdice ze'i ke'a .ije le ca karda
pixra bemi ba jarco lenu mibypre ca lepa djedi poi mi cire'u
cnino matra be le le mintu nanca ku mintu karce be'o jdice ze'i
ke'a

(I'm beginning to feel more at home riding in a tow truck than
driving my own car... In short, my bad car-karma strikes again.
The (second) garage says 2 grand. And when i get to the rental
place they discover my driver's license expired awhile back.
Which means i have to call a second cab. And get it renewed
somewhere else. I'm tired! And of course i have to call the cab
twice before they'll come. Feel like i'm walking through stupid
fire. --Later; i'm rolling again. It's ironic. The last time i
got my driver's photo taken was the day i decided to kill myself.
This time it's the day i had to get a new motor put in for the
third time in the same car in a year.)

______________________________________________________
Get Your Private, Free Email at http://www.hotmail.com