Subject: guzme stasu xamo'o

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Apr 2000 09:43:19 PDT

no'i vukiku ji'avi le skamli tcadu ku ko'ugoi la prijybebna
ge remna gi tadni loi valylarcu (Elsewhere in the pastel city
there was a student of literature named The Philosopher.) .i
ko'u bilga lezu'o monzu'e bezi'o keinoi xaksu piso'e leko'u
temci (Most of his days were spent in meaningless activity,)
.i ze'ilenu na jibzukte keiku ko'u na'o pensi le vlazazypli
(but when he had a little free time he would ponder word
usage.) .i kita'onai dzugre la sancypurdi calemu'e viska re
tavysi'u bi'unai (Anyway as he was strolling in the Sound
Garden he espied our two interlocutors.) .i ko'a ca'o bacru
lu ju'o le jifyjoljetnu ca'a zasti li'anai seki'uku li'u
(Blackbird was saying, "Therefore the True-mixed-with-false
does certainly exist.") .i ko'u dicra fi lenu bacru lu ta'a
ku'i di'u nibli ledu'u da na dunli vo'a kei.i'unaicai.a'u li'u
("But that would mean a thing is not equal to itself!" he interrupted.) .i 
ko'o ge sutcta gibabo xagjycti vau ko'u (The
Thing glanced at The Philosopher & then devoured him greedily.)
.i cibybacru lu .e'u doranji li'u ("Pray continue," It said.)
fe'onai
______________________________________________________
Get Your Private, Free Email at http://www.hotmail.com