Subject: jbofi'e software update

From: Richard Curnow <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Apr 2000 22:08:22 +0100 (BST)

coi rodo

mi pu prulamdei sabji le xagmau jbofi'e no'u la'o xy v0.30 xy
i nu'o cpacu ri la'o url.
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/apps/misc/jbofihe-0.30.tar.gz
url. e la'o url.
http://www.rrbcurnow.freeuk.com/lojban/
url.

i ko se li'i kukte

co'o mi'e ritcyd.

Hi everyone,

Yesterday I released an improved version (0.30) of jbofi'e (my Lojban
grammar checker / glosser). You can get it from either of the URLs above.

Enjoy!

Bye from Richard

-- 
----------------------------------------------------------------------
Richard P. Curnow [email-masked]
Weston-super-Mare Network time sync for Linux/Solaris/Dial-up at
United Kingdom http://www.rrbcurnow.freeuk.com/chrony/