Subject: Re: [lojban] Get Much Ca$h !

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Sep 2000 04:27:43 -0400

la xorxes. cusku di'e
>la camgusmis. cusku di'e
>
>> >i zo oi banzu le nu jibni le seldji smuni i le nu lo lojbo
>> >selsku cu panra lo glico selsku na nibli le nu malglico
>>
>>.i .ia do djica le nu do cusku lu le nu lo lojbo selsku cu panra lo
>>glico selsku ko'a cu na nibli le nu malglico li'uo
>
>i ko'a ki'a i le mi jufra cu drani i na sarcu fa le nu punji
>zo cu le crane be zo na
>
>>[Ironically enough, the mleca sentence took for fucking _EVER_. Can
>>anyone suggest a better way to say "the time I spent creating that
>>sentence"?]
>
>i mu'a le se mentu be le nu finti di'u cu mleca li'o

.i .a'u .i'o je'e

>co'o mi'e xorxes
>
>>co'e mi'e camgusmis.
>
>i ta'o xu le cmene cu se ciksi fo lo cinri

.i go'i



.i zo'o le xlura be fi le nu mi puzi fanmo le mrilu be'o cu carmi
.i le cmene se ciksi fo le du'u ri darno purci smuni le glico se cmene
be zoi gy. Robin gy.
.ije zoi gy. bright fame gy. smuni zoi gy. Robin gy.

[Hmm. While jbofi'e accepts those two sentences individually, it chokes
on both of them together. Did I misuse .ije?]

.i mi puze'u nelci la'e di'u
.ije mi na nelci le ka se sance be la robin. .e la rabin.

[These two work, though.]

[Woohoo, my first use of '.e'. BTW, I pronounce "Robin" with the o as
in 'raw', GA, and the i as in 'bit', GA. 'rabin.' is close, but the 'i'
annoys me. The other option was to use my RPG name, Turgul, or a gloss
for it (it's Quenya for 'Master Of Magic'), but I decided I wanted to
keep my lojban name connected to my IRL name.]

co'o mi'e camgusmis.

-- 
http://www.csclub.uwaterloo.ca/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
Despite not getting very emotional about it, the fact that quantum
entanglement doesn't allow transmission of information is probably the
most profound dissapointment I've ever experienced. -- RLPowell