Subject: Re: [lojban] RE: literalism

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Oct 2000 19:43:00 -0400 (EDT)

On Wed, 25 Oct 2000, michael helsem wrote:

> >From: Invent Yourself <[email-masked]>
> li'o
> >I will boldly assert that ANYTHING can be
> >described as a tanru with the existing gismu.
> 
> .i'esai .i ku'i mi nandu cusku la'ezoigy. widdershins gy. bau la
> lojban.

lu mo'iga'u tercarna li'u .ini'ibo le pritu xance flalu cu flalu ci'e le 
cmaci fi le terdi .i ku'i no'e glico

> 
> li'o
> >no'e dukse masno .ima'ibo le tsali lojban na banro va'o le du'u ma'a ze'e
> >casnu bau le glico
> 
> tugni .i le ca nuncasnu pu cfari semu'u le glijbo .ije ranji semu'u
> le glico ka murse

di'u melbi je fatci .ijenai melbi fatci

-----
"...widespread, systematic and gross violations of human rights 
perpetrated by the Israeli occupying power, in particular mass 
killings...measures which constitute...crimes against humanity.''
UN Commission on Human Rights, 19 Oct 2000