[lojban-es] Re: coi rodo

On Fri, 4 Mar 2005 13:57:29 -0400, Betsemes <betsemes@hotmail.com> wrote:

> la'o ly. Lojban for Beginners ly. cusku zoi .y'y. Finally, to close
> communication (radio's "Over and out!"), you can use fe'o. (This is what
> people actually should be putting at the end of their e-mails; but it's not
> as well-known a word as co'o) .y'y.
> i xu ri na drani

pe'i na roroi drani i lo du'u do denpa lo nu lo drata cu spuda cu
mukti lo nu do cusku zo mu'o .enai zo fe'o .i ku'i bo lo du'u do na
denpa lo spuda cu mukti lo nu do cusku zo fe'o

.i mu'a lo du'u do ge te nuzba fi da mi'a gi na se spuda mi'a cu mukti
lo nu do cusku zo fe'o .i mu'a lo du'u do ge te preti gi denpa lo
danfu be lo preti be fi do cu mukti lo nu do cusku zo mu'o

.i la xorxes cu pu ciksi fo lo xagmau pe'i

> .i mi sruma le du'u do tcidu bau le glico

mi ja'a tcidu bau lo glico

mu'o mi'e .filip.
--
Philip Newton <philip.newton@gmail.com>