[lojban-es] Re: coi rodo mi'e domin

coi fi'i domin

mi puze'a pensi le nu jmina mi ku mu'i le selvikmi notci i ku'i mi ca jdice
mu'i le nu tadni lo bangu cu nitcu le casnu

ui mi gleki lo nu do kansa mi'a .i le dei mrilu liste cu dukse lo ka cando
.i .e'u lu lo nu tadni lo bangu cu se sarcu lo nu casnu li'u

ni'o fi zoi ku Dios como PADRE es SABIDURÍA. Dios como MADRE
es AMOR ku fa
mi jinvi le du'u la stevos drani i mi stidi le nu pilno lo tanru

le patfu me la cev cu ka prije i le mamta me la cev cu ka prami

xamgu

mu'o mi'e xorxes