[lojban-es] Re: le si'o pemci mo

On 1/9/07, karxdu@gmail.com <karxdu@gmail.com> wrote:
le si'o pemci mo i do cuscu di'u ca viska
le mi kanla sepi'o le do blanu kanla kei
i le si'o pemci mo i xu do te preti fo mi
i le si'o pemci me do

xu le prosa drani ri'anai ti na rimni
i xu zo si'o drani

 le si'o pemci cu mo
 ¿Qué es la poesía?

{cu} es necesario para separar el selbri, de lo contrario {pemci mo}
forma un tanru.

 do cusku di'u ca lo nu viska le mi kanla sepi'o le do blanu kanla
 Tú dices eso viendo mis ojos con tus ojos azules.

{ca lo nu ...}, porque {ca} se usa aquí para agregar un sumti.
¿Tal vez {catlu}, "mirar", es preferible a {viska}, "ver"?

 le si'o pemci cu me do
 La poesía eres tú.

{cu} es necesario para separar el selbri.

 xu le prosa cu drani ri'anai lo nu ti na rimni
 ¿El texto es correcto a pesar de que esto no rima?

{cu} y {lo nu} necesarios por las mismas razones de antes.

En vez de {ti}, se podría usar {ri} para referirse a {le prosa}.

mu'o mi'e xorxes