[lojban-es] Re: lo fatci lisri

On 1/22/07, karxdu@gmail.com <karxdu@gmail.com> wrote:
la'e di'e vi le mi tcadu ku puza fasnu
i le selsoi kelci pa'u renono karcyce'a joi ciki'o sonci
i la robertus jbena fo le mi tcadu i ry sonci cfari seci'e jukpa sidju gi'e
telciste sy
i sy suksa penmi lo lalxu poi na slabu sy
i le midsoi minde fi le nu ry klama my ijebabo my terpreti fi le ni condi be
le lalxu ku ry
i ry spuda fi lu le lalxu mitre li pipa
i le midsoi minde fi le nu klama mo'ica'u i ro le karcyce'a e su'o le sonci
jinru
i my krixa lu doi robertus ko klama ti i do jitfa cusku fi mi li'u
i ry cuscu lu ca mi pu kilci ku le lalxu gacri lo tuple po'e lo datka li'u

.u'i

.i di'u claxu so'u zo cu .i ku'i mi jimpe .i xu do ca'a skudji zo kelci
.i lo nu lo selsoi cu kelci cu .yyyy cizra

mu'o mi'e xorxes