Date: Tue, 11 Nov 2003 10:00:08 -0800 (PST)
From: Jorge "Llambías" <jjllambias2000@yahoo.com.ar>
Subject: [lojban-fr] Re: lojban-fr Digest V1 #23

--- Benoit Goffart <bgoffart@yahoo.com> wrote:
> [...]
discuter

> SUFICHAS KREI GHIN... ESTAS JAM 3 PERSONOJ ! VI DU K
> MI.

Kvar. Kaj sendube estas pli. Se iu pretus mastrumi la
liston,
suficxus peti al Robin Powell kaj li kreos lojban-eo.
---
[snip]
---

Mi pretas mastrumi la liston por diskuti lojbane en
ambau esperanto k lojban.
   |Je suis prêt à assurer la maintenance
   |de la liste pour discuter du lojban en
   |esperanto et en lojban.

Tamen, por teknikaj redonoj, mi preferus uzi
YahooGroups au GoogleGroups: pli bona interreta
vidindeco, akcepteco de unikodo literoj, grupo
enlistigita en la adresaro, ktp.

Chu iu havas nomon por tiu listo ? Mi pensas al
'LOJBANTO'. Chu tiu nomo ne kolizias en la lojbana
lingvo ?
   |Est-ce que quelqu'un a une idée pour
   |nommer cette liste ?
   |Je pense à 'LOJBANTO'
   |Y a-t-il une collision de sens négative
   |en lojban ? (boeuf pour vache!)

Rimarkoj k kritikoj bonvenaj...
   |Remarques et commentaires sont les
   |bienvenus.

---
[snip]
---
Mi ne
antauxvidas ke gxi estos pli vigla ol la franclingva
aux la
hispanlingva tamen...

mu'o mi'e xorxes
---
[snip]
---

Jorge, mi respondos al via rimarko sur tiu listo. Mi
pensas kontraue al vi, ke ni devas atentigi al tiu
faktoro.

Samparole via,
Benoit