[lojban-fr] Re: coi rodo .i mi'e betsemes

On Thu, 17 Mar 2005 08:59:55 -0400, Betsemes <betsemes@hotmail.com> wrote:

> mi nitcu co pilno lo'u vau vau le'u .enai zo vau ki'u ma

mi na satci djuno .i ku'i bo zo vau poi pamoi cu fanmo lo bridi pe lu
zo mu'i goi ko'a sumti tcita li'u .ije zo vau poi remoi cu fanmo pe'i
lo bridi rebla sa'enai pe lu lo du'u zo mu'i goi ko'a cu sumti tcita
ku li'u .i lo nu do na pilno zo vau poi remoi cu se jalge lo nu lu
ranji pilno ko'a lo bridi li'u cu jorne lu sumti tcita li'u .enai lu
ranji tolmo'i li'u .iseni'ibo lo ranji pilno cu du zo mu'i .enai do

ni'o mi na mulno jimpe fi lo gerna pe zo gi'e .ije cumki fa lo nu mi
srera lo nu mi ciksi .i cumki fa lo nu zo ge joi zo gi cu zmadu zo
gi'e lo ka lo nu pilno ce'u cu frili .i do ka'e cusku lu mi ge ranji
tolmo'i lodu'u zo mu'i goi ko'a sumti tcita gi ranji pilno ko'a lo
bridi li'u .ije do nitcu no zo vau

mu'o mi'e .filip.
--
Philip Newton <philip.newton@gmail.com>

Liste de dicussion en français sur le lojban, langue construite.