[lojban-fr] Re: coi rodo .i mi'e betsemes

On Thu, 17 Mar 2005 12:57:20 -0400, Betsemes <betsemes@hotmail.com> wrote:
> .i zo ge'i se pilno tepi'o lonu te jorne lo bridi rebla lo drata
> bridi bo rebla

xu zo ge'i .i zo ge'i cu simsa zo ji .e zo gi'i lo ka ce'u preti .ije
zo ge cu simsa zo .e .e zo gi'e lo ka ce'u te jorne da de .i drata fa
lo smuni be zo ge'i lo smuni be zo gi'e .a zo ge

.i bi'unai mi na satci jimpe fi lo gerna pe lo bridi rebla .i mi
setese stidi do lo nu do teseve preti la camgusmis .a la xorxes lo
gerna pe lo bridi rebla lu mi nitcu co pilno lo'u vau vau le'u .enai
zo vau ki'u ma li'u mu'a

mu'o mi'e .filip.
--
Philip Newton <philip.newton@gmail.com>

Liste de dicussion en français sur le lojban, langue construite.