[lojban] Re: jbobau vokta'a nu jmaji

coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la zbaga zasni ku noi kibyse'u la .mambl. ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi la zbaga zasni
.i judri fa ti →  [ zbagazasni.ax.lt:64738 ]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-10-07), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月10日07、14:30 (つまり、日本時間 日07、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o