[lojban-story] Re: 1.1.1 nenri la ve'e ze'e barja

.IJE

ro le prenu na jimpe le barja .i le krinu cu sampu .i le du'u le barja
na stuzi le munje poi se nenri le prenu cu krinu .ija'e le barja cu
munje .i le barja munje goi ko'a cu cmalu je se nenri be le barja

ni'o ko'a na mintu le terdi munje .i ko'a cu cizra le prenu poi xabju le
terdi

ni'o le mi klama cu cizra ri'a le du'u le nu klama le barja cu rirci

.I MI CISKI FO

	1. The idea that the bar's unreachability stems from an
otherworldly location is reasonably fitting with the spirit of the bar -
for instance, there is no way a war could make mountains on earth.

	2. A wish for sci-fi/fantasy plots has been expressed, another
world allows for such a thing to develop.

	3. It has a character already!

	4. First-person narratives allow for good literary effects.

Again, I apologize for my glibau reasons.

                             --la kreig.daniyl.

     'segu le bavli temci gi mi'o renvi lo purci
     .i ga le fonxa janbe gi du mi'
                     -la djimis.BYFet

xy.sy. gubmau ckiku nacycme:  0x5C3A1E74