Re: [jbosnu] di'a selsku

On Wed, 30 Aug 2000, Jorge Llambias wrote:

> la xod cusku di'e

> i a'u do mo ji'a ca le nu pilno la lojban i mi kucli
> le du'u le do se skicu cu jalge le nu pilno la lojban jikau
> lo drata no'u mu'a lo morna

sa'e pe'i ko'a na'e lojbo pensi va'o le za'i ko'a cusku bau la
lojban. ja'e le du'u selsku poi ze'e barda fi la lojban.

.i le du'u le glico ta'enai barda le lojbo soi keiku cu xamgu

.i ja'onai bi'unai le lojbo cu zmadu le glico le ka denmi sera'a piso'u le
selsku soi vo'a vo'e

.i mi pacna le du'u do jimpe la'e di'u

-----
dave@userland.com on design:
How do you get there, do a lot of hard work, breathe, and listen listen
listen. Listen to what the product tells you. Sometimes, if you're really
good at listening, you can hear it speak. Do what it says and shut up.