Re: [jbosnu] .i ko jbosnu!

On Tue, 13 Mar 2001, SwiftRain wrote:

> la'o gy. "Invent Yourself" .gy. pu cusku lu

> li'u
>
> .i mi do si'a rinsa .i pau do jmive pei?

.i lifri .uicai .oiru'e .i pu'u mutyminji finti .i ca'o cikre la balvi .i
za'a le do skamrxuebsaita. ze'a spofu .ni'o xu do djica le nu
bazi casnu sepi'o le skamraiarsi

> .i cusku lu
> li'u
>
> .i go'i .ie .i lo'e ninmu lo'e plise cu zmadu le ka se gutra seva'o le
> cifnu
> .i cumki fa le nu lo ninmu cu vasru lo curnu .i ny. .oisairo'odai!

.i mi zmanei le za'i cifnu vasru kei le za'i curnu vasru

> .i .u'i mi'o casnu lo'e ninmu ku joi lo'e plise ku .i ku'i lojbo casnu
> .i'e

.i mi xenru le du'u mi na jimpe le do zamzdile rinka

> ni'o
>
> .i xu lo drata jbopre cu tcidu dei?

.i raumei cmima .i le niljundi cu mleca

-----