Re: [jbosnu] .i ko jbosnu!

la'o gy. Arnt Richard Johansen .gy. pu cusku lu

> Uhu gohi. I nandu fa le nu casnu le pluja. I jaha bahe *la Lojban*
> nandu bangu!
li'u

.i pe'i na go'i .i mi krici le du'u la lojban. cu zmadu le do krici le
ka le nu cusku bau ke'a cu frili .i ko na dukse pensi sai!

.i pu cusku lu
> Viho. I mi traji se melbi loi crino plise, i kuhi pehi loi xunre
> plise cu vrusi kuktyrai.
li'u

.i mi se kukte ge lo'e xunre gi lo'e crino .i ku'i za'a zasti fa so'i lo
prenu poi ke'a ze'e na se kukte lo plise

.i fi lo'e prenu poi plise se kukte ku'o ba dunda fe lei plise
.i fi lo'e prenu poi na plise se kukte ku'o ba dunda fe lei badna
.i ro prenu ba traji le ka gleki

mi'ebret.