kau

ju'ocu'i zo kau sarcu .i .ei lanli

.i mu'a lu mi djuno le du'u la djan. xabju makau li'u goi ko'a .i ma smuni
la'e ko'a .i do'anai mi djuno ma sa'e .i ka'u la'e ko'a na nibli le du'u
mi slabu le selxabju be dy. .i la'acu'i mi punai vitke le zdani gi'e djuno
le velklama .i va'o le du'u mi slabu le judri po'o kei mi cusku .eisai
tu'a vo'a

.i ta'o ru'a ro da poi sidbo zo'u ka'e cusku da sepi'o gonai le bridi gi
le sumti .i ja'o zo kau na sarcu le pu'u cusku da poi ka'e seldjuno

------
1.Why are you measuring the measure? The measure is the same. Even after
Great One, the bones will be broken. I am telling you. Relic should believe me.
2.Where after religion you believe in religion and wish that to Ora.
Emptiness is that what Baby God's Eye is fighting for.