Re: [jbosnu] zu'o casnu zo xoi

la xod cusku di'e

> i zo pi na sinxa le ka dukti i zo du'e sinxa le nu lo te kancu
> cu dukse i lu pidu'e li'u sinxa le nu lo te merli cu dukse
> i zo mo'a mapti zo toldukse

xu la xunre cukta cu cusku

i go'i

Chapter 18
lojbau mekso: Mathematical Expressions in Lojban
8. Indefinite numbers
The following cmavo are discussed in this section:
rau PA enough
du'e PA too many
mo'a PA too few
pirau PA+PA enough of
pidu'e PA+PA too much of
pimo'a PA+PA too little of

.i mi nalbirti je nitcu le du'u rau jboka'e cu
tugni .i pe'i ga'a do zo du'e mapti le seljinvi be fi le mulno namcu .i
ga'a mi zo du'e mapti le zmadu namcu

.i pe'ipei le namcu poi traji dukse ta'e barda

i dukse ma i li pa ka'e dukse da i li ki'o ka'e toldukse lo drata

mu'o mi'e xorxes

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com