Re: [jbosnu] New poll for jbosnu

On Mon, 17 Jun 2002, Jorge Llambias wrote:

> la xod xusku di'e

> > > i simlu le ka na banzu te cuxna i le nu tugni fi le nu cliva
> > > cu mutce simsa le nu toltugni fi le nu stali
> > >
> > > mu'o mi'e xorxes
> >
> >.a'u .i cinmo fi le mukti sidbo .enai le mapti jufra
>
> i pe'i lu ienai [go'i] i stali li'u cu klimau

klina [ kli ] clear
x1 (object/media) is clear/transparent/without obstacle to
in-the-clear x2 [transmission]
[also lucid; x2 remains apparent/lucid/clear (figurative use
for 'understandable' is discouraged)];

> i no'i xu na cumki fa le nu le liste cu stali gi'e se fukpi
> fi lo drata stuzi i mi kufra le nu piro lei liste poi mi tcidu
> cu zvati pada

.uinai ju'oru'e na cumki

--
Nisha, 26, clutching an ice cream and her toddler son, read impassively
through a leaflet calling for immediate dialogue with Pakistan to avert