Re: New poll for jbosnu

la djorden cusku di'e

> .i xu do tugni ledu'u na simsa ji'a .i le paroi selcusku cu mutce
> frica le reroi selcusku

i le pamoi cu se smuni le du'u mi toltugni fi le nu cliva
i le remoi cu se smuni le du'u ca'a na cliva
i li'a frica

> le ka toltugni fi ce'u kei na dunli le ka ce'u toltugni .i la'e
> de'u na vajni lu ienai li'u

i mi na jimpe le do se darlu i ca le nu do cusku lu ienai stali
li'u kei do toltugni fi ma

> .i .u'i do ca darlu le mi seldau .i tu'a lu na go'i li'u .e ba'e
> nai lu .ienai go'i li'u tolxusra .iseni'ibo si'a lu .ienai stali
> li'u na se smuni lu na stali li'u .isemu'ibo mi jinvi ledu'u le ni
> tercuxna cu banzu

i ku'i mi ca'a djica le nu stali i mi na toltugni fi le nu
stali i mi toltugni fi le nu cliva i mi spuda ma

mu'o mi'e xorxes