Re: [jbosnu] Re: New poll for jbosnu

On Thu, Jun 20, 2002 at 09:12:32PM -0000, jjllambias2000 wrote:
> la djorden cusku di'e

> i le pamoi cu se smuni le du'u mi toltugni fi le nu cliva
> i le remoi cu se smuni le du'u ca'a na cliva
> i li'a frica

.ienai mi na tugni .i le pamoi jufra cu se smuni ledu'u mi toltugni
fi zo'e .a zi'o .a de poi mu'i le tcini cu jdice .i le remoi jufra
cu se smuni ledu'u mi jinvi ledu'u ca'a na cliva

> i mi na jimpe le do se darlu i ca le nu do cusku lu ienai stali
> li'u kei do toltugni fi ma

la'e di'u poi mi cusku ke'a .i lo tertugni cu na vajni lu .ienai
li'u .i le smuni be lo tertugni cu fancu le tcini poi se pilno .i
caku tu'a le tcini cu stidi ledu'u le sidbo poi le liste cu bilga
lenu cliva la ia'us. cu tertugni

> i ku'i mi ca'a djica le nu stali i mi na toltugni fi le nu
> stali i mi toltugni fi le nu cliva i mi spuda ma

.i li'a do spuda lu .ienai stali li'u mu'i lenu do djica lenu stali

to ku'i mi na'eka'e jimpe ledu'u mu'i makau do djica lenu stali toi

--
Jordan DeLong
fracture@allusion.net