le mi ve denpa

denpa fo le nu mi lojbo ciska ku seki'u le pu'u zenba le ka mi lojbo
selsku .i jdika le ka glico fanva .i mi sisku le ka lojbo pensi

.i se'o le fatci lojbo casnu cu ckaji le cinri pilno be le tergismu .i
mu'a bridi secau le pamoi tergismu mu'anai .i pe'i le fatci lojbo casnu cu
na pilno le cmavo be zo se va'o le za'i nenri le selbri ni'i le du'u pilno
le simlu be le na'e lojbo

.i mi masno ciska .i facki fi le ze'i ve klama .i terpa le srera .i ckire
le draja'e

-----
Turn soft and lovely whenever you have a chance.
(princessmeliss@oxygen.com)