Re: [bpfk] i ro bu'a zo'u li pa du'u bu'a

Em quarta-feira, 8 de fevereiro de 2017 01:23:39 UTC+3, Ilmen escreveu:

On 06/02/2017 14:09, la gleki wrote:
> .i cylyly zo'u
>
> lu mi djuno le jei la frank. cu bebna li'u .e
> lu mi djuno le du'u la frank. cu bebna li'u .e
> lu li pimu jei mi ganra li'u
>
> .i ja'o le du'u broda cu namcu gi'e du li pa
>
> .i xu do tugni

.i lo nu da'i «lu mi djuno lo jei broda li'u» smudra gi'e na sinxa su'o
metfora ja metnimi cu simlu lo ka banzu lo nu «lu jei broda li'u»
smudu'i «lu du'u xu kau broda li'u» kei noi to'e sarxe lo nu da'i lo jei
broda cu namcu

.i xu do jinvi le du'u le du'u xu kau broda na ka'e namcu

i ni'i ma to'e sarxe

mi'e la .ilmen. mu'o