Re: [bpfk] broda be ba brode

ki'e la ilmen noi di'a jai gau casnu
i mi zanru lo nu lo'u broda be ba brode le'u na gendra
i mi pu zu tavla fi lo krinu
i ku'i ai ca ciksi lo tcila be lo krinu
i sa'unai byfy pu jdice lo du'u te di'o lu lo nu broda ba brode li'u zo ba kuspe zo brode
i lo se go'i cu se jalge lo nu lo gerna cu frili lo se jbobau
i va'i lo se jbobau cu kampe lo nu la tag noi se fanmo no da gi'e li'erla'i lo selbrisni goi sybysy cu ro roi kuspe sybysy
i ku'i ganai lo'u broda be ba brode le'u gendra gi lo di'u ka frili cu canci
i ra'u va'o lo nu lo'u broda be ba brode le'u cu se genturfa'i kei lo cusku na  sanji lo nu vo'a srera co claxu zo lo noi li'erla'i jonai se li'erla'i zo ba
i sa'u lo nu lo'u broda be ba brode le'u gendra cu se jalge lo xlali be me'a lo xamgu

mi'e la guskant