Re: [bpfk] ma ka'e sumti

Le jeudi 12 avril 2018 18:25:49 UTC, Ilmen a écrit :

ni'o la gleki pu cusku di'e
> i puzuku bypyfyky. cu jdice lo du'u lu lo du'u broda cu bridi li'u
> gendra e lo du'u lu zo broda bridi li'u na gendra
.i gendra ja'a je nai ku'i ba'e smudra

> i ku'i lo gimste zo'u lo bridi cu se cusku gi'a zilsku
> i je ku'i nai lo gimste zo'u lo sumti cu zilsku
>
> .i pei lo sumti cu cmima lo te bridi ije lo sumsni cu zilsku

.i go'i ie

i ienai lo sumti cu cmima lo terbrisni ni'i lo nu tedi'o lo catni jbogligimste cu ciksi fo la'e zoizoi (x1 and x2 are text) zoi

i mi pu zu galfi lo te tamgau be zo sumti bei tedi'o la jbojbovlaste fi'o judri zoizoi  http://jbovlaste.lojban.org/dict/sumti zoi
i ja'e bo zo sumti cu se tamgau fi lu
x_1 lo terbrisni be x_2 cu cmima gi'e me x_3 moi
li'u
fau lo nu ciksi fo lo du'u
x_1 e x_2 sinxa i x_3 namcu gi'a jarco lo ka se cuntu lo bridi
kei
i ku'i la xorxes pu lo nu mi co'e cu tamgau fi lo drata noi ca ji'a jinga lo me mi moi fo lo xymyly dymp

mi'e la guskant jo'au zantufa