Re: le filso damba

la xod cusku di'e

> .i le jonsi'u natmi cu krati so'amei loi terdi gugde .i li'a va'o le du'u
> jy. ru'i dapma le brogu'e kei ku fenki fa le za'i krici fa le du'u le
> brogu'e cu drani kei ku seni'i le si'o le terdi cu srera
>
> .i by. ta'e gunta je zekri ga'a ro le natmi

i le du'u lo so'imei cu xusra na nibli le du'u jetnu

> .i by. co'a friti le panpi be ma'i vo'a .i by. ponse le ro xarci je jdini
> je vlipa .i lei xebro tolsinma le filso mau le su'u danlu .i ro le
> tolzekri bo krici prenu ca sarji fy. sera'a le damba be le brogu'e preja
> gunta

i uecai lei filso cu djica ma i friti fi fy fe le filso gugde pe vi piso'a le
stici selri'e joi la azas to goi la gazas toi joi piso'i la ierucale,im pe
du'aku zi'epoi bada'i filso raltcadu i mi djitce le du'u lei filso cu
sarxe co cpacu le gugde be fy gi'eja'ebo panpi i ku'i lei filso cu
zmanei le nu jamna i fatci fa le du'u la Arafat cu penmi lai tanzim
gi'e cusku fi ty fe le du'u zifre le nu gasnu ro seldji be ty i lei xebro
cu frati fi le nu bamce'a danti renro fi vo'a i va'o le nu da renro lo
bamce'a danti do kei do xu na frati

i caku loi filso cu nalterpa co nerkla loi xebro tcadu pe vi le stici
selri'e i ku'i caku loi xebro cu terpa le nu nerkla loi filso tcadu i xu
krinu fa le nu loi filso cu mleca fi le ka vilgau i ki'u ma loi xebro
nalsonci cu na frati le nu gunta loi filso

> .i le si'o mintu le xebro le filso le vlipa cu ba'e tcica .i ko catlu le
> ni morsi

i mi noroi cusku le du'u loi filso cu vlipa dunli loi xebro i ku'i loi filso
cu cfagau piso'a lei vlile i mi xenru je'u le du'u xokau filso cu
mrobi'o i ku'i va'o le nu djica le nu na morsi kei na e'u vilgau

i co'o mi'e adam