Re: [jbosnu] re: prosa gutci

From: SwiftRain <swiftrain@GEOCITIES.COM>
li'o
.i xu lo kensa bisli ku se smuni lo bisli be ne'i lo kensa?

skudji

li'o
.i .u'i xu le bisli ku terpa? .i xu do terpa? .i do ma terpa? .i terpa le ka lenku?

le kensa bisli cu pemci dunli leza'i terpa

.i pe'i le do prosa ku cu to'e stici

xu stuna

.i mi na jimpe le du'u ma smuni
so'i le jufra ku do

xenru .i na satci selsku .i jijnu

li'o
.i xu do ba'e ze'i na sisti? .i xu do ba'e ze'u sisti? .i xu do ze'e na sisti? .i mi na jimpe

glijbo .i skudji zoi gy. I never once stopped...not even for... gy. i lojbo nandu

.i .au do mi fraxu

go'i roroiku

ni'o
.i ji'a ma smuni lu "prosa gutci" li'u do?

sa'u cmene fi mi fe le tordu selsku poi lisri najenai pemci