sera'a le midju stuna .e le bangrsona

.i mi'e cein.

.i doi araizen .i mi'o pu casnu lejei xamgu falenu le bangrsona
(to zoiny. http://www.invisiblelighthouse.com/langlab/sona.html .ny
toi) binxo lo binbau poi jivna le bangrnesperanto vau .i mi pu dunli
karbi lenu binxa lo binbau kei lenu co'a xabju le xebro jecta .i
la'edi'e ve ciksi lemi dunli karbi

.i ti'e le xebro jecta pu lebna le xebro tutra le xrabo pu va xabju .i
mukti fe go'i falenu lacri filo xebro kamzifre

.i do pu darlu je tugni la'edi'u .i ku'i sera'a le bangrsona do sete
cusku mi ledu'u xamgu falenu le bangrnesperanto ca'o binbau ralju ki'u
lenu ri ba'o slabo .i dunli fala'eledi'u cusku felese darlu po'u
ledu'u lo xrabo cu bandu lo tutra .ilovi zukte cu bandu la'ogy. status
quo .gy .iku'i na zmadu leka xamgu be lo xebro prenu noi nitcu lo
sezykamzifre .i da bilga zo'u ri xabju da

.ija'ope'i le bangrsona ji'a nitcu lo sezykamzifre .i xamgu falenu na
bandu la'ogy. status quo .gy