Re: [jbosnu] Re: New poll for jbosnu

la djorden cusku di'e

ni'o zo'o xamgu fa lenu darlu bau la lojban. .iju jinga

i ie xamgu i au za'uno'o prenu cu pagbu lei nunsnu i auji'a za'uno'o da se casnu

> i pe'i lu ienai [cliva] i stali li'u se djica

.ie .i zo'o pe'ipei la xod. jai to'e snuti

i u'i la'a go'i tezu'e le nu rinka lo nu darlu

> i mi zmanei le du'u
> piro lei liste poi mi tcidu cu jmaji pada

mu'i ma go'i .i mi ji'a .e lo drata prenu cu tcidu so'o drata liste
.ije ri la ia,us. na se sabji .i mi na jimpe ledu'u leza'i jmaji
pa da cu xamgu fi makau

i xamgu fi le ka sampu i tu'a ro ciste cu se sarcu le nu cilre lo steci ke sazri tadji

mu'o mi'e xorxes