[lojban-es] Re: lo zo .i ca'u lo zo tu'e

> mi tcidu lo du'u mi nitcu le nu ciska lo zo .i ca'u lo zo tu'e kei
> goi ko'a kei la'o ly. The Lojban Reference Grammar ly.

coi betsemes i lu zo i li'u banzu i lo'u lo zo i le'u na gendra

> .i mi na gasnu ko'a
> i nodo cusku mi mu'i ma .i xu lo zo tu'e na roroi nitcu lo zo .i

la'a mi'a na banzu jundi i mi na mutce pilno zo tu'e i zo tu'e
na nitcu lo nu se lidne de zo i kei va'o lo nu no drata jufra
cu lidne

mu'o mi'e xorxes

Celebrate Yahoo!'s 10th Birthday!
Yahoo! Netrospective: 100 Moments of the Web
http://birthday.yahoo.com/netrospective/